Monday, 23 January 2012

DIY project: ruffle layer pencil skirt

Mis vahepeal toimunud on? Eelmine kolmapäev suutsin haigeks jääda, nii et järgmised 2 päeva istusin kodus ja reedel isegi veidi õppisin. Laupäeval oli bioloogia olümpiaad. Ma tõesti loodan, et mul läks seal hästi, sest see on üks aine, kus ma ennast kindlalt tunnen. Peale 11 lehekülge ülesandeid läksime Liinzu ja Tõnisega Vapianosse ja sõime lõhki end. Üllatav oli see, et kui ma laupäeva hommikul ärkasin, siis tundsin ma end super tervena. Nii et nüüd mul on isegi hull tahtmine suusatama minna, mis minu puhul on maailmaime, sest ma ei oska suusatada ja ma olen ainult paar korda seda teinud ka. Miks peaks ma tegema midagi mida ma ei oska. Ma suht loodan et see soov läheb üle, sest esmaspäeval pean ma olema terve nagu purikas - esmaspäeva õhtul lähme emaga Rootsi . Juhuuu .
Aga nüüd minu väiksest seelikust rääkides...  Ma nägin poes seda oranži kangast ja ma suht teadsin mis sellest tuleb. Ma leidsin ühe video ka, mis võiks teile umbes seletada kuidas see seelik tehtud on.

Skirt - DIY/ Blouse - Mohito/ Belt - H&M

Translation: 
Lately I've been a bit sick, but still had some time to make a little skirt and attend the biology olympiad. Anyways, here's a pic of how the skirt looks and a video I found from youtube a while ago that shows how to make it.

2 comments:

  1. Kas see seelik on tagant lukuga või ei? :) Armas blogike muidu, K. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seelik on venivast kangast, ilma lukuta. Aitäh :)

      Delete