Friday, 3 February 2012

Happiness is in the simpliest things.


Ma tahan hullult tänada Ellut ja Annakat selle laheda päeva eest eile ja tänase õhtu eest, te suudate mu tuju alati nii rõõmsaks teha. Eile me siis käisime vapis ja poodides. Ühesõnaga sõime end lõhki ja siis ostsime uued riided. Kuigi jah, riideid väga ei ostetud, aga neid proovitud sai küllaga. Siis Ellu tegi soengut mulle. Ta teeb üli lahedaid patse ja nüüd kui mul lõpuks jälle pikad juuksed on, siis ma ainult nendega mängikski. 


Ja siis kaks pilti minu kunsti tööst. Mulle küll ei meeldi ta suu ja käsi, aga ma lihtsalt ei viitsinud neid uuesti joonistada. Teemaks oli mimikri. Ma mõtlesin et võtan asja sügavamalt kui mingi liblikas puutüvel. Pildil on naeratav tüdruk, kelle põsel on pisarad ja käel lõikejäljed. Ehk siis väliselt rõõmus ja õnnelik, kuid seest katki ja meeleheitel. 

Värviline

Must-valge


Translation:
Yesterday and this evening really rocked. I had such a great time. Yesterday after school we went to Vapiano. ate some delicious pizza and just wandered at the mall. And the other pics are of my project for the art class. The topic was mimicry,(or mimic. however you call it) but I wanted to dig deeper than just a butterfly blending in with the flowers. So I drew a girl who is smiling and happy from the outside, but on whose cheeks are tears and whose arm is full of cut wounds. I think it's a really different but still fits in the topic. 

No comments:

Post a Comment