Wednesday, 15 February 2012

Küpsiste maraton .

Arvake ära, kelle koht suutis jälle megalt valutama hakata ja kes saadeti koolist koju? Obviously mina. Suht masendav, ei saa trenni ka. Aga eile oli sõbrapäev, räägime sellest. Ma tegin kooki, mustika-juustukooki mandlilaastudsga. Nomnom, sellest pilti ei saanud, sest see söödi kõik ära. See vist tähendab et see oli hea:) 
Aga ma tegin pilti kaartidest, mis ma tegin Annakale ja Ellule. Isa nüüd ütleb, et see kaartide augustamine on mu uus rahustamise viis. 

Aga kui ma täna koju jõudsin, siis mis ma ikka muud tegin kui küpsiseid. Apelsini-šokolaadi "pätsid". Õhtupoole teen veel kookoshelbe-besee küpsiseid. Neid läheb homme vaja, sest me lähme metsa, külma lume sisse sumpama. 3 km matka klassiga. Ma võiksin vabalt koju jääda, sest mu ema ei taha mind sinna lasta, aga ma ei lase Annakal seal üksi olla, kõik teised on ka haiged. 
Üritage teie ikka terveks jääda ja nautige talve ^^


Translation:
Once again I got sick in School. I don't know how I manage to too it so often. I was actually enjoying today. School has actually got fun, well, the breaks at least. Yes, mostly the breaks:) So what have I been up to? Yesterday was Valentines Day. In Estonia it's not only for lovers, but mostly for friends. We celebrate friendship. So I made a big cake for my schoolmates and it was eaten before I could take a pic of it. blueberry cake with cream cheese and almond. And today I made chocolate and orange cookies and am about to make cocunut biscuits for tomorrows field trip.
Stay well and enjoy the winter!

No comments:

Post a Comment