Thursday, 16 February 2012

School trip .

Väljasõit ei olnudki kõige hullem. Külm oli, aga ilm oli ilus. Loomulikult san Annaka kaamera aku tühjaks kui hakkasid ilusamad vaated tulema, aga pole hullu. Pärast, mis minu jaoks tundus lõputu, lumes sumpamist ja puude raiekõlblikuse uurimist saime me sooja onnikesse, kus jõime teed ja tegime lõkke kohal vahukomme. Huvitav oli see, et minu šokolaadiküpsised, mis eile olid nii head, olid hommikuks nii kõvaks läinud. Ma tõesti ei tea mis moodi, aga kurb oli neist.




Ma väga loodan, et  ma haigeks ei jää. Kuigi füüsika kontrolltöö, mis tuleb arvatavasti mega raske, ei tundu eriti ahvatlev, siis viimasel ajal on kool isegi tore. Loodan et mu ema seda lauset ei loe, saadab mu haiglasse. Isegi kui mu hinded on head ja ma õpin hästi, siis selline lause minu suust on endalegi üllatav.
Ahjaa, just meenus, et homme on ju täielik disainiteemaline päev. Kunsti asemel lähme homme klassiga Tarbekunsti ja disaini muuseumisse ja õhtul on juba moelennuk. Ma alguses ei olnud kindel oma minekus, aga nii paljud tuttavad lähevad ja pealegi mu hea sõbranna on modelliks. Ei saa vahele jätta.
Miks mulle see pilt meeldib? Ma olen tähele pannud, et minust on vähe pilte, kus ma naeran. Aga viimased 2 päeva olen ma olnud nii õnnelik ja rõõmus, et oleks patt seda mitte siia üles panna :)

1 comment: