Saturday, 4 February 2012

What do you think?

Kas kõik on viimasel ajal kodus ja peavad külmapühi, või on keegi midagi huvitavat ka teinud? Keemia olümpiaad täna oli suhteliselt ajuvaba. Arvestades seda, et ma võtsin selle materjali alles täna hommikul kätte ja jõudsin õppida umbes 20 minutit. Good for me. Pärast seda oli traditsiooniline kokkusaamine Liinzuga ja ma jälle rääkisin non-stop. Nii minulik :)
Aga mida ma tegelikult tahtsin küsida nendelt vähestelt, kes seda blogi jälgivad, on see, et mida te kõige rohkem lugeda tahaksite? Kas selliseid postitusi nagu eelmine, kus ma räägin oma päevast, tegemistest ja panen pilte; sellised kus ma räägin trendidest ja stiilist; sellised kus ma näitan oma viimaseid projekte ja joonistusi või üldse midagi muud? Palun pange kommentaaridesse, see tähendab suht palju mulle. Tänksuu 

Ahjaa, siia veel siis minu tänane õhtusöök, ma olen salati- ja kala fanaatik, nii et see on suht mingi dream söök.
Olge lahedad :)


Translation:
It's really cold in here. Like -20 degrees minimum. I'm freezing. And I want out with Liina today, then came home and drank lots of tea. And for the first time in my life I actually want to go skiing. But I refuse to go unless its at least 15 degrees.
But what I really wanted to asc you all was what do you most want to read about in this blog? Style, my everyday life with pictures, trends, inspirational photos, DIY projects or something else? Please find that time to write your comment below, it means a lot to me. Thanks :) 

2 comments:

  1. Räägi sellest, mis sulle hinge läheb, lilleke, muidu me ei jõua me kuhugi ju. :) Aga mulle meeldiks lugeda rohkem sinu tegemistest ja sinu elukese veeremisest kui moest, ometi on ka see põnev. :) Oli äkki abi? K.

    ReplyDelete