Sunday, 4 March 2012

“All our dreams can come true – if we have the courage to pursue them.” - Walt Disney







Mõned joonistused jällegi. Üks asi, mille joonistamisega mul on raskusi on käed. Nii et ma harjutasin eile päris palju. Kusjuures, selle roosi joonistamisega tuli mul meelde, et 8. märtsil on naistepäev. Saab issilt lilli jeppiduu ^^ Läheks sõbrannadega linna, aga osad bussijuhid vist streigivad. Vägev ... Kodus tervet päeva passida ka ei kavatse. Äkki siis Mammu juurde juba ööseks, lasnamäel ikka mõned bussid liiguvad. 

Selle video ma pean üles panema. Minu arust imeilus lugu. Ütlesin sõbrannale ka, et ta õpiks selle klaveril selgeks ja mängiks mulle mingipäev.  Lugu on filmist "Nimed Marmoltahvlil".
Ja nii mu õhtud vahest mööduvadki, muusika, joonistamine ja soe kakao. Mõnus :)

No comments:

Post a Comment