Sunday, 25 March 2012

DIY lace back shirt

Viimasel ajal teen üllatavalt palju asju, isegi kokata olen jõudnud. Küpsiseid tegin ja siis jäätist. Pilte muidugi unustasin teha. Jätsa tegin kreeka jogurtist, marjadest ja meest - tervislik ja hea :)
Anyways, pluusi juurde tulles. Mul täitsa kirjutamise tuju, nii et panen õpetuse siis ka kirja.
Pluusi ostsin kaltsukast, tavaline valge T-särk. Pole mõtet osta uut särki selle jaoks et seda lõikuma hakata.
Vaja läheb õmblusmasinat ja pluusiga samat värvi pitsi.
1. Haruta üles õmblused mis on pluusi tagatüki ümber. Jäta esitüki külge krae ja varrukad.
2. Haruta lahti esitüki alläär.
3. Lõika pitsist välja sobiva suurusega tagatükk. Selleks aseta tagatükk pitsile, lisa õmblusvaru ja lõika.
4. Õmble uuesti pluusi küljed ja krae.
5. Õmble alläär kahekordse palistusega.
6. Lõika ära ülearused niidijupid, triigi ja valmis!


Ja nii ongi. Kes ei viitsi õmblusi harutada võib ka lõigata, aga mina harutasin, sest siis läheb vähem riiet raisku. Minu pits polnud veniv, seega pidin jälgima, et riiet oleks nii palju, et see mulle selga läheks.

2 comments: