Sunday, 25 March 2012

"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start." -John Bingham

Ma ei tea kas ma olen juba maininud, et ma nüüd hakkasin jälle jooksmas käima. Veits jahe on, aga elab üle. Katsetasin erinevaid aegu jooksmiseks ja sain aru, et ma pole kohe kindlasti hommikuinimene. See ring mis ma tavaliselt teen tundus hommikul nii vaevaline. Õhtul on mõnus, vähem inimesi ka. Ja veel üks asi minu puhul - ma ei  suuda normaalselt joosta, kui ma olen isegi 2 tundi tagasi söönud, ükskõik kui vähe. Kohe hakkab pistma, kolmandal sammul. Täna oli muidugi kõige halvem päev jooksmiseks, aga läksin ikka. Aknast välja vaadates ju ilus päikseline, aga väljas... Enamus ajast jooksin silmad kinni, sest ühtpidi joostes oli päike silma ja teistpidi oli nii rõvedalt külm ja tugev vastutuul. 
Ahjaa, siis ma katsetasin seda kaugelt pildistamise pulti või mis iganes see on. Täielik elupäästja, enne ma tundsin end iga kord nagu lollakas, kui ma panin fotoka 10 sek pärast pildistama. Ja siis ma sain välklambi ka, pildid tulevad kõvasti paremad :)


Järgmise postitusena teen vist väikse DIY projekti, võibolla isegi teen õpetuse juurde...
Praegu veel üks õmblustöö käsil, aga ma ei luba veel midagi, sest ma pole enne üritanud nii raskeid asju õmmelda ja ei tea kas see välja tuleb. Ja kui sellega ühel pool olen, alustan lõpukleidiga, mille kavand mul juba ka valmis on. Lõpetamise soeng sai mul ka eile enam vähem valitud. Juuksur tegi mulle super ülespandud soengu. Sihuke veidi lohvakas punutud updo. Tahan midagi taolist lõpetamiseks. Ta muidugi lõikas mul juukseid rohkem kui ma ootasin, nii et kui ma hommikul patsi lahti tegin, siis olin veitsa šokis, aga selle elab üle. 
Homme kooli, tahan, aga samas ei taha. 2 kuud ja 10 päeva, siis algab juuni ja loodetavasti ilus suvi.
Vot tak. Nautige siis viimast vaheaja õhtut, aga jõudke ikka hommikuks kooli :)

No comments:

Post a Comment