Saturday, 3 March 2012

Oehh .

Eestis on ikka nii palju andekaid inimesi. Käisin täna sõbranna esinemist vaatama VHK muusikamajas. Teate mis tunne on olla ruumis, kus ümberringi kõik on nii andekad? Nagu, esimese klassi lapsed esitavad omaloomingulisi palu viiulil ja klaveril. Ja need kõlasid nii hästi. See kontsert täiesti üllatas mind, kõik tundus nii tore ja  kuna pealtvaatajaid oli vähe, siis oli seal päris hubane. Ja süüa sai, põhiline on see ^^
Siis chattisime veidi Vapis. Mitte et mul oleks kõht tühi olnud, aga midagi magusat võib ju ikka võtta. Nüüd on minek Kiili Eesti Laulu vaatama. Traditsioon siiski. 


Kõik arvatavasti teavad, et praegu käib katsetele regamine ja varsti tuleb 9. klassi õpilastele väga pingeline aeg. Arvatavasti ei pea ma tegema 4 kooli katseid, aga proovin siiski VHK sotsiaalharru. Mulle meeldivad keeled ja neid on seal küllaga. Ainuke probleem on see, et katsete jaoks tuleb õppida. Suur uudis, eks. Aga minu motivatsioon on null. Pole aega ka nii palju selle jaoks. Kaisa tahtis juba ammu, et ma huvi pärast prooviks, ilma õppimata. Aga ma kavatsen mingil päeval end ikkagi kokku võtta. Lõpliku otsuse teen aprilli lõpupoole, siis kui kõik katsed on tehtud ja tulemused teada. 

Õhtu poole panen veel pilte üles. Võib olla isegi hommikul. Ilusat nädalavahetust teile :)

2 comments:

  1. Sa ei kujuta ette kui masendav oli ühel VHK kontserdil käia, kus esinesid ainult gümnastistid ja 80% pooleteisetunnisest kontserdikavast oli omalooming. Mu enesehinnang läks miinustesse!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sinu enesehinnang peaks olema laes, sa oled nii andekas ju :)

      Delete