Tuesday, 20 March 2012

“Sometimes the most urgent thing you can possibly do is take a complete rest” - Ashleigh Brilliant

Vaheaeg hakkas juba reedel, aga alles homme on mul esimene päev, kus ma saan päriselt ka lebotada. Ma lihtsalt kavatsen magada lõunani, lugeda mingit head raamatut ja võibolla teen midagi head süüa ka-  ühesõnaga, kavatsen ennast välja puhata. Täna hommikul oleksin peaaegu bussist maha jäänud. Buss läks 12.54 ja ma magasin sisse, ma pean vist ikka päris väsinud olema.
Mingit moeteemalist juttu vist minust praegu välja ei pigista, sest ainukesed asjad mida ma viimasel ajal joonistanud olen on paraboolid.
Minul oli vaja teha katsed ainult vhk-sse, sest ühiskatsetest olin vabastatud. Aga paljudel olid veel esmaspäeval ühiskatsed, täna westholmi katsed ja homme ühisgümnaasiumi katsed. Edu neile kõigile!
Ja seda ma ikka ei tea, kuhu kooli ma tahan edasi jääda. Sellest vist tuleb viimase hetke otsus, mille ma teen siis, kui kõigil vestlustel on käidud. Reaal tundub kõige loogilisem, kuid samas vhk's on väga hubane ja suhtumine on hea. Ma olen juba mitu korda hakanud mõtlema ja siis alla andnud, ma lihtsalt ei oska otsustada.
Aeg liigub viimasel ajal nii kiiresti, varsti tuleb otsustada, siis tulevad eksamid, lõpetamine, lõpupidu ja ... suvi. Nii väga kui ma ka suve ei ootaks, siis mul on aega juurde vaja. Ma pean valmis tegema lõpukleidi kavandi ja selle ka teostama või siis ostma endale poest kleidi. Anyways on sellega kiire. Ja siis tuleks õppida eksamiteks. Enamus inimesi õppis katseteks ja nüüd on neil mata ja esta enam vähem selge, aga mina ei õppinud ju. See tähendab, et eksamiteks pean ma ka need endale selgeks tegema. Ja mul pole mingit motivatsiooni õppimiseks. Õudne.
Vähemalt tuleb suvi see aasta super. Eelmisel IPhO koolitusel tutvusin rohkem teiste vabatahtlikega ja olen täiesti veendunud, et need 10 päeva tulevad väga lõbusad, sest kõik inimesed olid nii positiivsed ja rõõmsameelsed. Kui ma sealt ära tulin, olin ma nii energiat täis ja rõõmus. Kuigi roll, mille ma valisin nõuab palju eeltööd ja on väga pingeline, sest ma vastutan 5 välismaalase eest kogu nende Eestis viibimise aja. Veel on mul vaja valida riik, kelle meeskonda ma juhendama hakkan. Praegu on mul valikus Iirimaa, Austraalia, Austria ja Šveits. Õnneks valikuni on paar kuud aega.
Niih, nüüd ma olen kirjutanud siia igasugust pläma ja mul endal parem olla, kui olen veidi ennast välja kirjutanud.
Ilusat kevade algust :)

No comments:

Post a Comment