Tuesday, 17 April 2012

blah .

So, what's been goin' on ... Mitte midagi. Vahepeal sooja ilmaga istusime Marruga Tammsaare pargis ja sõime Napoleoni kooki - viimaste päevade tipphetk. Tahaks teha midagi hästi huvitavat, tahaks naerda, tahaks olla lahedate inimestega. Ma tahan vist liiga palju. 
Aga siiski, Henri ütles, et mu tuju läheb paremaks, kui ma ostan Stockist endale jäätist ja panen selle endale pea peale. Nii armas mõte^^ 
Marru ei andnud üldse kaamerat mulle, nii et ma ei saanudki pilti temast seekord :( 


Jälle peidan oma nägu ..
 Ja siis käisin empsiga korra pirtal pildistamas ka. Nüüd saan aru, miks mul kõik panoraamid kahtlased välja nägid. Paremat prograt oli vaja. Nüüd see olemas, aga ma lõhkusin mälukaardi ära. Tubli mina...
Klikkige suuremaks. 



No comments:

Post a Comment