Sunday, 8 April 2012

Easter mix

Ilusaid pühi kõigile!
See tuleb üks suur mix postitus. Esiteks. Emps tegi eile endale selle krunni ja see nägi nii numpsik välja, et ma pidin ise ka tegema. Seda oli lihtsalt nii lihtne teha, oleks mul pikemad juuksed, siis jääks see kenam ka. Ma siis täna hommikul kiirelt proovisin teha seda, nagu näha, siis ei viitsinud isegi korralikult viimistleda :)
Kui keegi tahab õpetusvideot, andke teada. 
Teiseks. Täna on mu issi sünnipäev. Hurray! Ma tegin talle kingi ka. Miks 15 kismetit? Lihtsalt, sest ma söön alati kõik ta kismetid ära enne kui ta jõuab nendele mõeldagi. Ma ei mõista, kuidas ühe inimese sahtlis võib olla mitu šokolaadi nädal aega ja alles siis ta sööb need Korraga ära. Mul ei seisa asjad nii kaua.

Ja siis, kolmandaks. Leidsin selle pildi kuskilt arvutisügavustest. See on tehtud siis, kui ma viimati juuksuris käisin, ei mäleta millal. Ja see pole ka mingi hea pilt. Aga ma armastan seda soengut, isegi kui sellel pildil on ta veits märg, sest õues sadas padukat. Aga see pidas terve päeva vastu. 


Ja neljandaks. Häid pühi veelkord ja nautige viimast puhkepäeva !


Gelllz ^^

No comments:

Post a Comment