Wednesday, 25 April 2012

For just one second, look at your life and see how perfect it is. Stop looking for the next secret door that is going to lead you to your real life. Stop waiting. This is it: there’s nothing else. It’s here, and you’d better decide to enjoy it or you’re going to be miserable wherever you go, for the rest of your life, forever. - Lev Grossman, The Magicians

Mind kummitab kõige õudsam laul üldse.
http://www.youtube.com/watch?v=__HeE6NWmDE - kuulake omal vastutusel.
Kummitab.. Ei taha, Mammu, miks, miks, miks sa selle mulle saatsid???
Okei, mulle juba tundub, et see tuleb üks suur random postitus. Sest moest ma pole siia vist ammu kirjutanud või mis?
Ma just tõmbasin telost pildid arvutisse üle pika aja. Ma teeks seda tihemini, aga minu arvuti puhul võtab see palju kannatust. Igatahes, ma leidsin igasuguseid huvitavaid pilte sealt :)
Mingipäev Lidos :


Miks ma iga asjaga nii teen? Ma peaks varsti mingi kollaaži tegema selleteemalise.

Õõh kui õudsad mu küüned sellel pildil välja nägid. Tegelt mulle meeldis see maniküür ...

Vapiano !!


Sest et see oli hea ^^
Meil praegu kunstis portreede joonistamine. Kui meie muude töödega on õps nii rahul ja meie klass on üheksandikest tema lemmik, siis portree... Õps pani meid ise paaridesse, üritas meis leida sarnasusi. Mind pandi Johannaga kokku, vist nina järgi, juhhei tõesti. Ma ei oska portreed. Silmad tegin valmis ja siis vaatasin, et see nägu tuleb teha hiiglaslik, sest silmad tulid nii suured.
Aga teate mis ma praegu tahaks? Teatrisse. Ma pole seal nii ammu käinud ja ma lihtsalt jumaldan teatrit. Mis sest, et ma alati satun sinna veits tõbisena ja siis nohisen terve aeg. 
Ja ma siin kuulan mingeid eriti aeglaseid ja ilusaid laule. Mõnus on olla... Aga ikkagi midagi on puudu. Lalaaah, ma täna olin üle pika aja peaaegu heas tujus. Näha oli, see mõjutas teisi ka. Ma pole ikka veel see sama rõõmupallike, aga loodetavasti varsti :)

No comments:

Post a Comment