Thursday, 5 April 2012

Kõigepealt, mõned vist märkasid, et ma vahepeal ei kirjutanud siia ise. Need postitused ma kustutasin ära, aga teile teadmiseks, et ma lasin sõbrantsil kirjutada. Mul oli üle pika aja jälle üks õhtu, kus ma sain nii palju südamest naerda.
Siis mu ema teatas mulle ülimalt laheda uudise, ma lähen novembris USAsse !!! 2 nädalaks. Miami, Cicago, New York, San Diego. Vahepeal seal sugulastele külla, keda on jube palju ja siis empsi sõbrannale külla. See oli nagu parim uudis üldse, ma olen nii õnnelik. Isegi kui see teeb õppimise raskeks veits.
Mul kahel koolivestlusel ka juba käidud. Mõlemal läks ülihästi. VHKs olid kõik nii toredad ja ütlesid veel, et võtavad minuga ühendust, sest tahavad et ma mõndadele õpilastele räägiksin renjust. Ja ma polnud üldse närvis. Minu puhul selline ime. Ma isegi suutsin neile nalja visata. Ja siis Reaali vestlus seisnes selles, et ma vastasin nende küsimusele hea haridus ja mul oli hea tahte protokoll käes. Tänud olümpiaadidele selle eest.
Praegu ma siin söön maasikaid šokolaadis :) Issile kingiti šoksi ja maasikaid ja mulle anti käsk kätte. Mis seal ikka. Vähemalt on mu magusavajadus rahuldatud mõneks ajaks. Või no , vähemalt hommikuni...


Pilt tehtud merivälja muulil :)
Vot tak , rohkem ei viitsi täna kirjutada

2 comments: