Saturday, 28 April 2012

Midagi pole tegelikult juhtunud, kui seda pole üles tähenda­tud - E.J. Phelps

Minu eilse päeva moto ilmselgelt.
Ei räägigi palju eilsest, mõned asjad tuleb enda teada ka jätta. Aa, mängisime piljardit.. Jaaa...
Tegelt pidin täna üldse jooksma minema Kõrvemaale, aga kuna ma jõudsin alles kella 1 paiku päeval/hommikul koju, siis see polnud eriti võimalik. Mõtlesin et õmblen. Ma jõudsin arvamusele, et see oli väga halb otsus, teha lõpukleit ise. Peale pikka nokitsemist ja lõputuid harutamisi on mul ülemine osa peaaegu valmis, aga ta ei ole absoluutselt selline, kuidas ma alguses plaanisin. Aga kantav. Kui ma muidugi nüüd kaalust alla võtan, sest muidu see mulle selga ei lähe. Te ei kujuta ette, millist akrobaatikat ma tegin, et see selga saada :D
Aga nüüd vist lähen magama, sest homme on koolitus ja peab vara ärkama.
Head ööd ! :)

No comments:

Post a Comment