Saturday, 7 April 2012

Nunnumeeter põhjas !!

Tänane päev oli väga... omapärane. Käisime piljardis, olime paar tundi seal ja tegime megalt pilte. Siis läks ellu maale ära. Miks kõik maale lähvad? Kaisa ka. Aga igatahes, siis ma ostsin issile sünnipäevakingi ära. Igaks juhuks pilti siia ei pane. Kingitus vähemalt on originaalne. See on mul praegu toa nurgas ( ja iss, kui sa seda loed, siis sa ei lähe piiluma!!)
Ma armastan ellu mantlit !!!
 Siis läksime edasi Andre juurde, kes elab suht lähedal mulle, nagu välja tuleb. Minu ja Marru arvates oli see nagu laburünt, aga ära me ei eksinud. Aga seal olid kaks kõige nunnumat kassipoega! Nunnumeeter põles läbi, ma ei saa nii. Väiksed, pehmed ja niii armsad. 


 Nii kaua kui me seal nunnutasime neid väikseid imearmsaid olevusi, siis teised passisid üleval. Meil hakkas üks hetk nendega nii igav, et me läksime tagasi alla kiisude juurde ^^


Ohh, kui mul juba üht kassi poleks, siis võtaks selle musta endale :) 
Aga jah. Homme hommikul reaali mingile avatud uste päevale(?). Mitte et ma tahaks nii vara ärgata, aga pärast tahaks nagunii linna minna - lõpukleidi kangast ostma. Ja siis minu juurde kokkama ^^


Gelllz ^^

No comments:

Post a Comment