Tuesday, 10 April 2012

Õmblemist üle pika aja.


Paar õhtut olen proovinud pintsakut õmmelda. Tuligi välja, paremini kui ma lootsin isegi. Seal on küll mõned detailid, mida oleks võinud teisiti teha, aga eks ma järgmine kord tean. See oligi rohkem nagu proovitöö. Näiteks nööbi oleks võinud alla poole panna või kinnitada konksuga. Aga ma ei leidnud mingit konksu kodunt. Ja valget nööpi ka ei olnud, kui kunagi ostan, õmblen uue nööbi jakile.
Sorri, et triikida ei viitsinud.
Eile õmblesin seda öösel kella üheni, sest ma otsustasin, et ei lõpeta enne kui valmis. Halb mõte. Terve päev koolis oli mul väga uimane olla ja bussis vajusid ka silmad kinni. Ja selle peale, kui ma venku tunnis ainult ühte punkti vahtisin ütles õps, et:" Gerli, sa oled täna meil nagu lumekuninganna." Okei, milles see siis seisnes? Koju kõndisin ka kaks korda kauem kui tavaliselt. Seda ei saagi kõndimiseks nimetada, rohkem nagu lonkimine. Siis ma vähemalt läksin jooksma ja see andis veits energiat ja ma polnud enam nii zombie. Soe päike oli ka, sai mõnusalt joosta.



Muusikat ka kõrvale :)

4 comments:

  1. Uauu! Gerli! How did u do that! :O Tõsiselt, väga kena!! :)
    Kas sa võiksid mulle ka õpetada, kuidas sellist asjandust teha? (A)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitähh :) Kui sa tahad ja viitsid, siis ma võin sind õpetada :D

      Delete
  2. Sa oled megailus inimene :D ja see pintsak on super.. tubli tudruk!! :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kes siin ilusast räägib eksju ... :)

      Delete