Thursday, 3 May 2012

Väss -.-

Täna oli jälle omapärane päev. See algas siis 8.55 PISA testiga. See oli minu arust suht mõttetu, eriti kuna osa ajast pidi lihtsalt seal istuma, sest ruumist välja ei lastud. Vahepeal oli ka 15 minutit, et söömas käia. Kas ma näen välja nagu kiirsööja? :D Pärast seda käisin veidi kaupsis ringi kuni emps helistas. Läksime vanalinna kullasepa juurde, viisime ühe sõrmuse ümbertegemisele. Sellest saab minu lõpusõrmus :)
Tagasiteel nägime, et teatejooks käib. Jõudsime täpselt 9. klasside stardiks. Reaalikad on siiski parimad! Ma küll olen iga aasta sellest mööda hiilinud, aga teised on tublid ja võidavad nagunii alati ära. Nägin veel oma sugulast ka jooksmas, poleks arvanud...
Anyways, õnnitletud ja kallistatud, läksime empsiga vappi ja sealt edasi mingisse iks majja, kus emps mingi voucheri eest asju muretses. Ja siis viis emps mu kristiinesse ja ise läks tunnikeseks tööle. Kui ta tagasi jõudis, siis ta proovis mulle ühes poes vähemalt 15 kleiti selga. Poleks arvanud, et see nii väsitav on. Aga ma olen täiesti kutu. Nüüd kui ma lõpuks koju jõudsin, pean veits ühiskond õppima ja siis õmblen ka veits :)

No comments:

Post a Comment