Sunday, 10 June 2012

Nii mõnus on täna! Ma olen olnud suht kodune, hommiku poole päevitasin, aga siis läks taevas pilve. Ootasin kuni hakkab meeste tennise finaal ja vaatasin veits seda. Muidugi tuli vihma pärast katkestus ja ma suutsin ennast isegi viia jooksma. Ja nüüd ma vaatan tennist ja joon mingit smuutilaadset asja. Lihtsalt tuli tuju midagi head teha. Mesi, mustikad, banaan, piim ja jää. Muahh, nii hea kooslus lihtsalt. Siia kõrvale veel kodused maasikad ja tekib täiesti suve tunne.
Tegelt, üks eksam veel ja siis ongi suvi. Eelmised on läinud väga hästi, need olid suhteliselt kerged ja mata tegin ma näiteks ära 1,5 tunniga...
Ja mu ema teeb praegu mulle boolerot!! See Peab välja tulema, sest ma ei tea mis ma muidu lõpuaktusele selga panen, poest ei leia sobivaid ju -.-




No comments:

Post a Comment