Saturday, 9 June 2012

Tuleb neiu, ühelt poolt, kiviga. Kivi raske, mis tast tassida.Viskab kivi minema.

Eile oli mata eksam! Ma sain selle viie!!! JUHUUU ma olen nii õnnelik selle üle :P
Peale eksamit ootasin Kjaisat, et siis pärast Kata juurde minna. Seal me sõime pizzzzzzzzzat, mängisime sulkat ja iniakat :P A jaaa, Marru oli ka seal :) Pärast seda kõndisime Kaisaga tema poole. Pärast tuli Marru ka (ta pidi koddust läbi käima). Seal me tegime kreeeembrüleeeen. nomnomnom. niii hääää oli! (R) Pärast vaatasime ka Armastus kolme apelsini vastu. 
Tuleb neiu, ühelt poolt, kiviga. Kivi raske, mis tast tassida. Viskab kivi minema.
Tuleb teine neiu, teiselt poolt, ka kivaga, viskab kiva veel kaugemale.
Tuleb kolmas neiu, kolmandalt poolt, ka kivaga. Kolmest õest kõige noorem ja lollim, agaa kõige tugevam. Viskab kivi kõige kaugemale.
Ja nii sündis meie eepos.
Heheheheee


Täna tulin kusagil ühe paiku koju. Praegu istub Marru minu juures ning kirjutab seda blogi postitust. Samal ajal mängin mina kitarri :D
Me tegime kleemblüleed nomnomnom



See pilt võtab lühidalt kokku, mida me Kjaisa juures tegime :D

Gerlzzz ^^

No comments:

Post a Comment