Pages

Wednesday 29 May 2013

Summer. Hair gets lighter, skin gets darker, water gets warmer, music gets louder, nights get longer, life gets better :)




Viimased päevad koolis! Esmaspäeva ja teisipäevaga piirdub see periood ka meie arvestustenädalake. Esimene kooliaasta gümnaasiumis läks tõepoolest üllatavalt kiiresti, kuid suve pole ma ükski aasta rohkem oodanud. Mul on täielikult kopp ees rasketest hommikutest, tühja istumisest füüsikas ja end lolliks õppimisest arvestustenädalal. Õnneks või kahjuks on mul juba täiesti suve tunne. Mulle mõjub see hästi, aga minu õppimisele mitte. 
Käisime üleeile Marruga Pirital jalutamas, jahedale ilmale vaatamata ostsime jäätist, lihtsalt põhimõtte pärast, ja istusime rannas. Close enough Eesti suvi nagunii, vinguda ei tohi :)



No comments sellele asendile :D
Me isegi vedasime vahepeal end kossu mängima. Õigem oleks pigem öelda, et niisama loopima. Hea meelega mängiks võrku, aga meil mõlemal käed haiged :(


Ja kellel on varsti sünnipäev? Ma saan ka lõpuks 17! Kõik on varsti täisealised ja siis olen mina .. YEY!


Marru vallutas mu riidekapi !



Now tell me that doesn't feel like summer :)


No comments:

Post a Comment