Pages

Saturday 20 April 2013

Üle pika aja on ilus, päikseline ja soe ilm, üle pika aja käisin ma pildistamas ning üle pika aja kirjutan ma midagi oma avalikku blogisse. Koolis on viienda perioodi algus, see on periood, mis sisaldav 5 füüsikat, 5 keemiat, 5 bioloogiat, 10 vene keelt ja 6 matemaatikat nädalas. Seega ma ignoreerin teadmist, et ma peaks õppima muusika arvestuseks vaid tuuseldan paar tundi mööda Mähe metsatukki ringi.











Öeldakse, et kevadel tärkab kõik uus. Kuid mind häirib inimene, kes varjab ja rikub kõike ilusat. Iga tärkav rohulible jääb prügihunniku varju, iga lilleõis peab jagama oma kasvukohta taara ja makaronipakkidega- lume alt sulab välja ka kõike peale ilu.













..
Pildistan parajasti paiselehte pähklipakki taustal, kui minust kõnnivad mööda kolm eakamat daami. Üks neist ütleb teisele: "Minu Martin kutsub seda kunstiks. Kas sa teed ka kunsti?"

Ma olen juba varem masendusega vaadanud Eestis olevaid prügihunnikuid. Näitena, käisime teisipäeval klassiga ingliskeelsel City Touril. Ja kuhu meid viidi? Lasnamäe kanalisse ja Balti jaama juurde. Samal ajal kui meie tähelepanu pöörati Kumu hoone suunas, vaatasin mina alla paremale, sõidutee kõrvale, kus vedeles igat sorti prügi. Ja seda siis peavadki turistid Tallinnas nägema?

No comments:

Post a Comment