Pages

Thursday 30 May 2013

I decided I no longer want to be an adult anymore. If anyone needs me, I'll be in a blanket fort... coloring.

Kõigepealt paar Marru tehtud pilti üleeilsest :)





Istusin mina rahulikult bussis, kaks peatust veel koduni jäänud, kui bussil kästakse seista ja oodata, kuni rattamaraton möödub. Viis minutit oodatud, nüüd on bussijuhil ju kiire! Minuga samas peatuses läheb tavaliselt maha pool bussis olevast rahvast. Sellele vaatamata sõidab juht tuimalt peatusest mööda. Vajutan nuppu mille peale bussijuht pidurdab. Tulemus? Vanemas eas naine, kes on minust 3 korda oma massiga üle, lendab minu otsa nii, et ta vihmavarjuga saan ma vastu vahtimist, ühe käega lööb ta mul hinge kinni ning lisaks pean ma ta veel oma ainukese vaba käega kinni püüdma. Ja nüüd arvake kui hea oli mu tuju kui ma koju jõudsin...



Selle peale läksin mina aga koju keemiat õppima. See piirdus kahjuks põhiliselt töövihiku avamisega. Mul tuli parem idee, teeks kooki! Juba mõnda aega on valmis redised, murulauk, rabarber ja isegi esimene kurk :)

Retsepti ei viitsinud otsida ja täitsa hea tuli teine. ^ ^



Ja siis ma jätkasin keemia õppimist. Kuni tuli järgmine geniaalne idee... läheks rullitama! Otsisin oma uisud välja ja nägu naerul tatsasin kõnnitee poole. Reaalselt, nii vastandilkud tujud ühe päeva jooksul. Te oleks naernud, kui te oleks mind sel hetkel näinud. Ja siis ma rullitasin: esimene sirge oli ettevaatlik ja tasane ja järgmised pool tundi ma ikka kimasin , ülihea tunne!

Jõudsin tagasi ja pesin nõud ära, sest ma mõtlesin, et äkki oleks vanematel hea meel :D
Jah, mina pesin nõud ära.
Jah, mina pesin kõik nõud ära.
Jah, see väärib aplausi.
Ma tänan :)


Aga ka siis ei õppinud ma keemiat, siis ma läksin rattaga sõitma ja tegin paar pilti. Ja avastasin taaskord, et sääskedel on minu poole tugev tõmme. Ma olen meelitatud -.-





No comments:

Post a Comment