Pages

Sunday 16 June 2013

Birthday's special

... ehk töödelda ei viitsi. Minu vabandused, aga pärast sündmusterikast nädalavahetust pole absoluutselt seda tuju :)

13. juuni õhtu möödus sugulastega Bastioni aias Rolfi kuulates
Mia famiglia
Järgmisel õhtul läksime emaga taevasse õhtustama. Minu kullake Soomest kinkis mulle jõuludest Dinner in the Sky kinkekaardi kahele, kuid ise ei saanud ta sellel kuupäeval siin olla. Aga ikkaga, suured tänud sulle muskam!

Minu lemmik kõigi nelja taevaliku käigu hulgast

Gerli ja sinised inimesed


Aga 13. juuni õhtul.. mjäu!
Väga mõnus üllatus sünnipäeva lõpus, minu neli kullakest ootasid mind Bastioni aia lähedal limusiiniga. Mul pole sõnu ;)




Õnnelik laps :)

The amount of hair :D

Ja kõige selle lõpuks oli laupäeva õhtul minu juures väike grill ja istumine :)




Kokkuvõttes. Ma olen nii palju süüa saanud, et peab jooksma minema :D

No comments:

Post a Comment