Pages

Wednesday 19 June 2019

Reisi senised kõrghetked - Ischia

Pitsaparadiisis tasub kodus salatipause teha
Öö Napolis oli raske- itaalia temperament, kirikukell ja palavus. Mu kõrvatropp läks pooleks ja hommikul ärkasin muhuga otsa ees*. Oletan, et ka siin riigis on putukad.
Konkus elav mees oli räige korrafriik ja mu asjad vahetasid pidevalt kohta. Kohvi olin ka hakanud tegema just siis kui tema ähmi täis kohvikannu otsis. Hea meelega lahkusime esimesel võimalusel ning läksime sadamasse.

*postitamise ajaks oli mul ka teisel pool sümmeetriline muhk

Säh Sulle Saaremaa praami
Võrreldes eelmise linnaga sai siin lausa hingata. Patseerisime alustuseks pealinnas, Ischia portos.
Procida kaugusest
Võtsime suuna kohe kõige kiidetuma ja omapärasema gelato poole. Tegemist on šokolaadipoega, mis on hakanud ka väga kvaliteetset jäätist pakkuma. Proovisime ära pooled nende jäätised ja lubasime järgmisel päeval tagasi tulla... Kõige põnevam leid oli apelsin & safran.

Meie hotell on tagasihoidlik, aga siiski paradiis. Parem kui tudengihinna eest oskas tahta. Igal pool kasvavad sidruni- ja apelsinipuud ning mõneti meenutab olustik isegi Kreeka saari.

Miskipärast läksime jälle pooleldi söömata siesta ajal süüa otsima. Sammud said liigagi täis, sinnapoole saart ei jaksa enam minna.

Aga meil on bassein!

Vaade rõdult

Sophie
Õhtuks valisime välja ühe toreda resto, mis asus 2 km kaugusel, aga mäest päris korralikult üles. Mida Google ei kirjutanud on, et see oli ootamatult suletud. Meie õnneks oli meile tee peale jäänud ka teine söögikoht. Vaade oli ka seal täiesti vapustav ja restorani interjöör samuti.
Vabandustega veganite ees, me tellisime pool jänest, sest see on Ischia kohalik delikatess. Kõrvale võtsime veel imelisema kohaliku valge, tõesti ilus!

Siinmail loojub päike kiiresti, nagu vaataks langevat sulge. Äkitselt oli kõik pime. Mis kõige maagilisem, me nägime tagasitulles jaanimardikaid!

Suletud!

Väänasin küll jala mäe otsas välja, aga sellest hoolimata ronisime mäest alla mere äärde laineid nautima :)

Järgmisel päeval oli täitsa uus tunne. Kohalik hotellitöötaja pakkus mile küüti lähimasse linna. Uitasime veidi seal ning jõudsime läbi Porto taas praamile.

Turistipoose

Parim hetk Ischias?
Mõlemal kindlasti liivarand kuuvalgel.