Saturday, 11 February 2012

Cold winter night .

Mul oli täna väga tore õhtu. Kõigepealt käisime perega vaatamas Jan Uuspõllu lavastust "Isa". Jälle ei pidanud ma pettuma, mulle meeldis väga ka Uuspõllu "Ürgmees". Üleüldse armastan ma hullult teatrit. Tänapäeval on küll kino väga in, kuid minule annab suurema feelingu siiski teater. Eriti armastan ma komöödiaid ja ma olen aja jooksul avastanud, et Eestis on väga andekaid koomikuid.
Kui ma kodu poole sõitsin, tuli mul suur tahtmine pildistama minna. Õhtu oli päris jahe ja mere ääres pimedas olla on väga õudne. Ma käin seal tihti, see on minu jaoks koht, kus ma saan rahulikult mõelda ja üksi olla. Suvel satub sinna vahest ka keegi peale minu, aga enamasti on suht privaat. Aga täna tundus iga linnu hõige ja krabin kõrkjates eriti hirmus. Selle pärast läksime sealt ka kiiresti ära, kuigi ma oleks tahtnud veel veidi olla ja mõned head pildid ka klõpsata. Pärast käisime Randvere kiriku eest läbi ja tegime sellest pilte. Kiriku juures nägime täiesti musta kassi üle tee minemas. See ei juhtu eriti tihti, et ma näen üleni musta kassi. Loodan et see toob pigem head õnne. Siiski, suht creepy ... 





Pimedas on päris creepy tegelt . 
Head ööd kõigile, mina nüüd joon oma sooja teed, söön kõrvale mandleid ja rosinaid ja uni tuleb päris ruttu :) 

No comments:

Post a Comment