Sunday, 4 March 2012

Winter sports are so not for me


Eile oli Eesti Laul. Ütleme nii, et ma kartsin hullemat, aga oli ka paar täitsa normaalset lugu. Jään siiski selle juurde, et Lennal läheks Eurovisioonil paremini, aga sellise saateformaadiga temal Eestis võimalust pole. Jah, Oti laul oli ilus, aga et tabada selle laulu võlu tuleb kuulata seda mitu korda. Kui suur protsent vaatajatest teeb seda? Väike. Lenna laul aga on võimsam ja jääb meelde. Aga 67 % helistajatest soovis Otti ja seda nad nüüd said. Kõik mida mina sain on vähe und. Hommikul kohe suusatama. 7,5 km väga libedal rajal minu oskustega. Üllatav, et ma püsti jäin ja mul läks ainult 45 minutit. Ja õnneks ma ei sõitnud üksi tervet rada. Loodan et ma nüüd jälle haigeks ei jää. Pärast ringi oli küll kurk megalt valus, aga nüüd on järele andnud. Aga teisipäevane suusapäev on küll väga küsimärgi all. Ma olen selle 5 aasta jooksul käinud ühe korra suusapäeval ja kokku elus suusatanud nüüdseks siis 5 korda. Ma tean juba ette et see kõik saab üks suur feil olema.
Ja lõpetuseks, nagu ma lubasin, mõned eilsed pildid :)






No comments:

Post a Comment