Pages

Sunday 25 June 2017

Torre dei Corsari

Täna teeme pastat, homme teeme pastat..

Loodan, et te ei tüdine minu pildirohketest postitustest. Siin lihtsalt on kõikjal nii fantastiliselt armas, et mul on pidev vajadus klõpsida. Oleme nüüd teist päeva Torre dei Corsaris, mis on märgatavalt kallim ja vähem mägisem kui Baunei. Wifi on siin kohalikus baaris, kus me eile piljardit mängisime.
Itaalias on jätkuvalt kuumalaine, aga vaatasin, et järgmine nädal saan vahelduseks lausa äiksevihma.

Muide, mu keskmine nimi on nüüdsest vist Okas või Terav vms. Mitte, et ma oleksin niivõrd teravkeelne, ma lihtsalt pidevalt koperdan oma sääred katki. Kogu. Aeg. 95% alkohol kulub marjaks ära.


Vahelduseks mõned faktid siinse elu kohta. 
1. Sääsed on täiesti olemas, nad lihtsalt ei pinise. Salakavaluse tipp.
2. Kohalikele ei meeldi, kui sa paljalt ringi käid. Ja paljas olemise all ma ei mõtle nudismi, vaid näiteks särgi kõhule sidumist. 37 kraadi juures ju tahaks veidi jahutust, aga kohalikud viskavad sulle kurja pilgu ja annavad kehakeelega mõista, et hoia end veidi tagasi. Kuttidel kästi ka särk korralikult selga panna.
 3. Pääsukesi on siin palju. Ja üldse loomi ja lindusid. Hommikul näiteks nägin rebast (lisaks kõigile kiisudele ja kutsudele). Saskia ütles, et nägi jäneseid.
4. Apartmendis puuduvad siin absoluutselt kõik põhiasjad. Seep, WC paber, rätikud, linad, õli, sool, pesuvahendid- milleks??
5. Meie naabrid on itaallased, nende koera nimi on Pasta.
6. Toidu hinnad on suhteliselt kallid võrreldes Eestiga. See-eest need juustud, pestod ja õlid..
7. Kohv on kallim, kui sa maha istud ning service eest tuleb tavaliselt lisaks keskmiselt 2 eurot.
8. Pizzeriad ja ristoranted avatakse enamasti 19.00, enne seda söömisega võib raskeks minna.
9. Aaloe kasvab siin iga nurga peal. Okei, mitte päris nii, aga ikka korralikult.
10. Marru soovib lisada: Jätke meelde, siin on palju mägesid ja 180-kraadiseid kurve. Rendiautoga läks meil õnneks hästi - piisavalt võimsa mootoriga ning manuaal. Küll aga said hea trenni omale Marru sääremarjad, mis täna mõnusalt tunda annavad. No tehke ise kuus tundi sääremarjadele trenni...

Hommikul ärkasin selle peale, et kuulsin õuest eesti keelt. Varsti sain aru, et ma polnudki viimane, kes ärkas. Teised lihtsalt polnud veel magama läinud. Tänase päeva algus kujunes niisiis selliseks, et teised läksid magama ja mina ootasin päikesetõusu. 








Siin kandis kasutatakse katuse asemel viinamarjataimi





Kaljude pildid tulevad järgmise satsiga ;)

No comments:

Post a Comment