Saturday, 11 February 2012

DIY Denim Jacket


Järgmine väike DIY. See teksajakk on mul juba mingi 2 aastat kapis olnud ja ma kannan seda päris harva. Ja siis ma mõtlesin, et võiks veidi tuunida seda. Täitsa rahul olen, arvestades seda, et ma alustades enamasti ei ole kindel lõpptulemuses.
Täna käisime Liina sünnipäeva tähistamas, söömas ja 5D kinos. Söök nagu ikka oli ülimalt hea. Käisime Leonardo restoranis. Mina võtsin pasta krevettide, spargli ja lõhega ja Liina võttis pasta puravike ja veiselihaga. Ja siis veel šokolaadikook ja tiramisu. Õhtu sisustasin õmblemise ja õppimisega, ei midagi erilist. Homme hommikul lähen kohtunikuks väikestele tennisistidele, siis kuni 7aastased. Eelmine kord kui käisin sain aru, kui raske see tegelikult on ja kui väsitav...

Ilusat nädalavahetuse jätku kõigile :)



Translation:
Another little DIY project. This jacket has been lying in my closet for 2 years and I rarely wear it. I needed to change that, so I did some sewing and attatched some studs and lace. Here's the final result.
 

No comments:

Post a Comment