Pages

Saturday 29 July 2017

Ljubljana vol 2

Nüüdseks olen jõudnud otsaga tagasi Grazi ja saan lõpuks vaadata üle tehtud pildid. Hakkan tagantjärgi neid siia laadima :)

Kolm ööd veetsime taaskord Sloveenia pealinnas Ljubljanas ja tegime ühe day tripi Bledi ja Bohinj järvede äärde. Seal maitsesime (väidetavalt) Bledi piirkonna parimat pitsat ja kohalikku magustoitu, kreemikooki. 
Kohustuslik turistipilt
Bohinj
Väärib jäädvustamist!
Bled
Bled
Mäletan eelmisest aastast veel teatud kohti väga selgelt. See maja on üks nendest.
Piirkonna parim pitsa? Katsetasime hapukoorega varianti.

Hetki Ljubljanast endast:


Kui väljas on 30 kraadi ja sa vajad väga midagi külma..
Minu viimaseid nädalaid iseloomustavad lõputud pargid ja loodusrajad. Tivoli on üks nendest. 
Seni kuni Martin produktiivne oli, tegin mina väikse matka sellise armsa roosa kabelini.



 Minu armas Nika korradas meile piletid Ljubljana lossi, mis sisaldas paari muuseumit ja vaatetorni. Nagu ikka sattusime ka tasuta toidu otsa.
Puppetry museum
Minu armas Ljubljana :)

No comments:

Post a Comment